Zákaznická podpora produktů Electrolux ČR

Některé velké kuchyňské spotřebiče jsem si vybral od firmy Electrolux. Mám z minulosti zafixováno, že to není špatná značka. Líbila se mi totiž nabídka parních trub. Koupil jsem si EOB8S31X a k tomu i mikrovlnku. Z některých věcí u trouby jsem byl nemile překvapen.

Firmware trouby působí, že ho naprogramoval programátor v součinnosti s obchodním zástupcem. Ale ne kuchař. Nepraktické. Desítky přednastavených Receptů a Podporované pečení a nedá se v tom rychle zorientovat. Něco je pod jednou složkou, něco podobného pod jinou složkou. Tištěný návod málo podrobný. Sice se dá jít na kurz pečení zdarma (asi proto, že jinak troubě nikdo nerozumí :) ), ale teď s covid-19 jsou kurzy stejně zrušeny. Podpora Electrolux nebyla schopna odpověď, vůbec totiž netuší. Obvykle tento dotaz úplně záměrně ignorovali a nijak nereagovali. Velmi urážlivé a nevhodné k zákazníkovi.

Maximální teplota trouby je jen 230 °C. I trouba za pár tis. Kč má obvykle 250 °C. A samozřejmě se pro jistotu touto sníženou hodnotou nikde moc nechlubí, takže já si toho před nákupem nevšiml. Říkam na podpoře, že na pizzu a na chleba je 230 °C trošku málo, že Bosh má 300 °C. Oni že mám pravdu, no, a nic víc. :D Doplňování a vypouštění vody pro páru není moc praktické. Bosh má nějak odklopný přední panel, to by mohlo být lepší. Chvíli jsem myslel, jestli i panel Electrolux není odklopný, protože tam moc pevně nedrží. Odklopný možná je, ale asi spíš pro servisního technika a ne pro zákazníka. Ale vrchol je minutka. Její nastavení tlačítky up and down trvá ukrutně dlouho. To je skoro k nepoužití. Buď hodněkrát mačkat jako blázen, a nebo držet, ale potom to zákonitě o hodně přejedete nebo nedojedete a stejně musíte mačkat jako blázen. Kolečko je kolečko příp. by šlo chování tlačítek vyřešit podstatně lépe. Úvodní mačkání po 10 vteřinách a potom snad po 10 minutách? To ne.

Chyba v textu firmware i chyba v symbolice úrovně páry. Chleba mohu péct podle trouba i podle návodu hned na několi různých nastavení. Ale nikdy se nedozvím, jaká úroveň páry je použitá, protože menu motá symboliku a podpora opět vůbec netuší a tento dotaz opakovaně ignorovala. Takže mi připomeňte, ať se po příští troubě porozhlédnu někde trošku jinde, protože ke spokojenosti mám relativně daleko. Ale ať to zase nezakřiknu a trouba ještě chvíli funguje, řešit výměnu teď čas opravdu nemám.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *